Rendszeres olvasók

2015. július 25., szombat

Sokat gondolkoztam milyen címet adjak enne a kis fejezetnek.Hát nem sokra jutottam így egy szívet adtam "címnek".
Büszkén jelentem ki, hogy 2014.07.26.-át írunk, és élek.Talán egy hónapja, hogy elhatároztam magam, hogy megváltozok, új életet kezdek már amennyire tudok.Ebben a kis részben csak annyit szeretnék mondani...Hogy ha most ezt olvasod és ilyen problémákkal küzdesz,ne aggódj;én megértelek.Tudom, hogy szorongsz rosszul érzed magad.Tudom, hogy úgy gondolod, hogy az egész világ ellened játszik, hogy semmiben nem vagy jó, hogy csúnya vagy.Tudom, hogy van valami benned ami régebben bennem is volt.Nem engedi az a valami, hogy a lelki békéd helyre álljon.Az a valami azt szeretné, hogy soha ne térj vissza a helyes útra.Érzem, hogy nem mered elmondani senkinek...félsz, hogy még jobban beléd rúgnának, úgyse értenék.Valóban tényleg nem értik...Sose élték át azt amit te vagy például én.Nem tudják felfogni milyen érzés...Még csak gondolni se tudják.Rossz.Mintha egy rossz akaró ülne a fejecskédben aki soha nem nyugszik.Öngyilkos gondolatok és rossz dolgokat sutyorog a füledbe.
Az én anyukám és a legjobb barátnőm is sokszor próbálta megérteni de öt hónapja, hogy mind a ketten a szemembe mondták, hogy nem értenek.Bevallották.Sose élték át azt amit én négy év során.Sose érezték azt milyen érzés mikor a penge végigcsúszik a bőrödön és nyomot hagy maga után.Nem tudták mi zajlik le a fejembe mikor ránézek a heges karomra...Nekik ez rejtély marad.
Hidd el...Én...Megértelek...Mert már átéltem én is.
Az én kis történetemet nagyon rövidre fogtam sok dolgot kihagytam mert úgy gondoltam, hogy a lényeg az az hogy veled vagyok és nem számít más..AKARNI KELL...Józan ész kell hozzá!Tudtom, hogy benned megvan...csak akarni kell.Kell egy kis támasz...Támogatás...és sikeres lesz minden.Le fogod tudni tenni a pengét!.Próbáld meg nem a rosszat látni mindenben.Sok probléma lesz még az életben...Nem kell a fiatal kort tönkretenni ilyen butaságok miatt.Élni kell.Ennyi a titka az egésznek.Mit sem foglalkozni azzal...ki mit mond rólad vagy épp ki beszél ki...Aki neked számít annak hallgasd meg a tanácsát.Tudom, hogy képes vagy rá! Nekem is ment...lehet, hogy nem a legdurvább esetek történtek velem,Lehet hogy nem egyről a kettőre ment de próbálkoztam és nem adtam fel.Addig csináltam míg el nem értem. Van ettől sokkal rosszabb is..hisz tumblr-ön látom nap mint nap.Nagyon sajnálom...hogy léteznek ezek a rossz akarók és hogy ilyen világba születtünk.Ezen már semmi nem fog változtatni.Ezt kell elfogadnunk ha törik ha szakad.
Nagyon sajnálom.
A bőröd nem papír ne vágdosd!Én tudom, hogy szép vagy hisz mindenki szép!Tudom, hogy azt a valamit ki tudod űzni a fejedből....mert erős vagy!Itt a példa...nagyon rosszul éreztem magam...de most tényleg érzem, hogy megváltoztam.Máshogy állok a dolgokhoz mint régen..próbálom a rosszat kerülni és mindenben a jót látni.Társaságot kerestem magamnak.Próbáltam kikapcsolódni a nyár eddig eltöltött idejében.Boldognak lenni jó.Mutasd meg, hogy igen is talpra állsz!Megtudod tenni!A barátaidért...Azért, hogy emelt fővel járj az utcán.A többi meg csak lesni fog..mert lehet, hogy még most törékeny vagy és gyengének érzed magad..de én tudom.. hogy erős vagy és csak ámulni fognak ha tényleg sikerül kimutatni milyen csodálatos ember vagy.
Előtted az élet!Szóval el jött a te időd!Mutasd meg nekik mit tudsz mire vagy képes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése